Self-Delusion
Disse monstre har ingen nåde for dig... Selvbedrag er en førstepersons overlevelsesgyser i den originale indstilling af slaviske eventyr. Du vil stå over for så unikke monstre som: Kolobok, Leshy, Boggart, Lapot og andre uhyggelige skabninger. Udforsk, gem dig eller løb. Blot lad dig ikke blive opslugt af dem. Funktioner: - Gyser i den originale indstilling Monstre unikke for gysergenren, kun fundet i eventyr og folklore indtil nu. - Modstandere med unikke evner og adfærdsmønstre Find din overlevelsesstrategi baseret på monstrenes og miljøets adfærd. - Atmosfære Spændt atmosfære fyldt med chokskræk og hjertebanken i kapløbet med tiden. - Udforskning Udforsk et mærkeligt landsbyhus og andre steder. Kan du afsløre hemmelighederne i disse steder? - Forskellige slutninger Alternative slutninger, der kaster nyt lys over historien og tilføjer timer af genspilbarhed. - Historie En fængslende historie, der vil efterlade dig målløs i chok og på kanten af dit sæde. - Kompleksitet Vælg den spilsværhedsgrad, der passer bedst til dig, afhængigt af dine færdigheder. Som du kunne have gættet, er det primære mål at overleve. Lyder ret let, men lad dig ikke narre. Situationen ændrer sig hvert sekund, og monstrene har ingen nåde for dig.