Secrets In Green
Hvis Moder jord talte til dig, ville du så lytte og måske opdage en kraft, der vokser i dig? Efter en uheldig episode af psykisk sygdom sendes Alma til et sommerhus på landet, hvor hun finder fred og plejer den overgroede have. Men mens hun beundrer den store efeu, der vokser over hegnet, opdager hun et blad, der bærer et enkelt skrevet ord: Hej. Hendes far og omsorgsperson ser det ikke som andet end en hallucination, et symptom på hendes hysteri Men nu må Alma stå over for den meget reelle kamp for at gøre sig hørt og respekteret i det mandsdominerede victorianske England. Kan du hjælpe Alma med at finde sin kraft og løse dette farlige mysterium, før det er for sent?