SCHiM
SCHiM er et spil, der handler om at hoppe fra skygge til skygge, mens du interagerer med afslappende og livlige omgivelser. En schim er selve sjælen af et objekt, en ting eller et levende væsen. Alt i verden har én. En schim bør aldrig adskilles fra sin ting! Det sker dog for din schim, denne schim, som hører til et menneske, bliver adskilt fra mennesket tillidt i spillet. Kan du komme tilbage til ham, før det er for sent?