Schildmaid MX
Bliv menneskehedens skjold ved at returnere fjendens ildkraft i et hektisk skydespil! I undertal og underlegen i det ydre rum? Intet problem! Gør dine fjenders angreb til en ren kugleregn med din avancerede Schildmaid-teknologi, og begynd at samle farlige projektiler for at få sat skub på dit skib og score stort! Men når dit skjold løber tør, og faren sætter ind, må du hellere skifte strategi hurtigt! Schildmaid MX er et frisk og hektisk sidescrollende skydespil i 2D, hvor du vælger en af de tre farlige jagerrumfartøjer til at skabe kaos i invasionsflåden, der truer din planet. Begiv dig ud på flere angrebsløb, og skab blandt dine fjender. De bedste piloter er udødeliggjort på online scoretavler!