Saturnalia
Et tredje person roguelite horror-eventyr med mange forskellige karakterer. Et spil inspireret og stærkt præget af folklore fra Sardinien, Italien (en region rig på unikke traditioner og kultur), hvor du spiller som fire karakterer, der oplever en dybt forbundet historie, der knytter sig tilbage til de hjemsøgende traditioner i en gammel landsby. Selve landsbyen er en udførlig labyrint, hvor ikke to gentagelser er ens - du skal udforske og løse spillets mysterier stort set uden vejledning. Dit våben? En æske tændstikker... Dø, og se landsbyen omkonfigurere sig selv i en ny form. Løs gåder og åbn genveje til nye områder med værktøjer og genstande, du finder undervejs, og lås hver del af historien op med forskellige karakterer, der hver især har deres egne kræfter og egner sig til et andet aspekt af udforskning og efterforskning. Med en begrænset mængde tændstikker til at lyse din vej og mørket, der trænger sig på, kan du så finde vej gennem tågen og afsløre sandheden? Eller vil du blive opslugt af de hemmeligheder, som denne by ikke ønsker, at du skal kende?