Saints Row Gold Edition
Gold Edition giver dig hele oplevelsen fra grundspillet, kombineret med tre spiludvidelser, der udkommer senere. Expansion Pass byder på nye missioner og spilsystemer i tre forskellige udvidelser, der hver tilføjer deres eget indhold, som du kan opdage i Santo Ilesos verden. Det indeholder også Los Panteros American Muscle Bundle med Los Panteros' "El Lanzador"-udseende til tunge våben og "Furie"-custom-motorcykel. Som den fremtidige boss danner du The Saints med Neenah, Kevin og Eli ved din side og tager kampen op mod Los Panteros, Idols og Marshall, mens du opbygger dit imperium i Santo Ilesos gader og forsøger at tage kontrol over byen. Saints Row er i sidste ende historien om et iværksætterfirma, The Saints' branche er bare tilfældigvis forbrydelse. Oplev den største og bedste Saints Row-legeplads nogensinde: Santo Ilesos unikke, vidtstrakte verden er baggrunden for en vild og vanvittig sandkasse med hæsblæsende sidegesjæfter, kriminelle foretagender og sprængfarlige missioner, hvor du skyder, kører og svæver dig til tops. OPLEV BL.A. ● Vær vidne til The Saints' fødsel – Spil dig gennem et actionbrag af en original historie, fyldt med forbrydelser, ekstraordinære optrin og de berømte, morsomme overraskelser. ● Opdag det vanvittige vilde vesten – Dyk ned i Santo Ileso, den største og bedste Saints Row-legeplads nogensinde, der er spredt ud over ni unikke distrikter, omgivet af den sydvestlige ørkens udstrakte, majestætiske skønhed. ● Opbyg dit kriminelle imperium – Overtag byen blok for blok, mens du fører krig mod fjendtlige fraktioner og strammer grebet om gaderne med sindrige, forbryderiske foretagender. ● Skyd med våben. MASSER af våben – Skyd med revolvere fra hoften, skyd og glem med raketstyr, eller tilintetgør fjender med nærkampsvåben, komplet med brutale henrettelser. Et kæmpe udvalg af kendte og eksotiske våben, der alle kan tilpasses og alle er dødbringende sjove. ● Gå på gaderne og på vingerne – Brag gennem omgivelser i byen og ørkenen i en af bilerne, cyklerne, flyene, helikopterne, VTOL'erne, svævecyklerne, svævebrættene eller gokarterne, eller brug dit wingsuit til at suse rundt. ● Hidtil uset tilpasning – Skab din drømmeboss med den mest omfattende karaktertilpasning i serien til dato, og sæt prikken over i'et med utrolige muligheder for våben og fartøjer. ● Gnidningsfrit samarbejde – Oplev det hele med en ven når som helst via helt frit samarbejde, du kan komme til og gå fra, så ingen af jer behøver at gå glip af den vanvittige action. Leg pænt sammen, eller lav numre med din holdkammerat. Hvem er bossen nu?