Saint Kotar
I dette psykologiske horror-detektivspil, der er baseret på historie og valg, spiller du Benedek og Nikolay – to bekymrede, gudfrygtige mænd, der leder efter deres forsvundne familiemedlem i en ældgammel, gudhengiven by, der hedder Sveti Kotar. Her jager et ukendt væsen de svage og kontrollerer djævletilbedelse og hekseri. Beviserne peger på, at dit forsvundne familiemedlem er involveret i de gruopvækkende mord og det okkulte, men hvad er sandheden? Har du også et ansvar for det, der er sket? Denne version af Saint Kotar inkluderer nu The Void-opdatering og The Ritual DLC.