Runny Bunny - Console Edition
Gør dig klar til en hurtig og lodden version af side-scrollende pixelgrafik-platforming-action! Spil som en ivrig lille kanin, mens du suser rundt mellem gulve, vægge og lofter og samler energiprikker og lækre gulerødder. De labyrintiske baner fører dig fra græsklædte vildmarker til snørklede huler og dødbringende laboratorier. Kaninen bevæger sig lynhurtigt i lige linjer og klamrer sig til vægge og lofter, men du skal stadig manøvrere den strategisk uden om fælder og fjender for at undgå, at den kommer til skade. Find nøgler til at låse døre op, undvig laserstråler, undgå omstrejfende robotter og meget mere! Kan du overleve alle 100 levels?