RunBean Galactic
Løb, hop og rul dig vej til en ny topscore, mens farer og bonusser dukker op overalt på planeten! Du er RunBeans, en astronaut der landede på en farlig planet, som gør sit bedste for at dræbe de ubudne gæster! Prøv at forsinke din uundgåelige skæbne ved at løbe rundt på den lille 2D-klode, hoppe over pigge, glide under dræbende platforme, samle bonusser og hurtigt reagere på pludselige retningsændringer! Jo længere du holder dig i live, jo højere bliver din score, og jo mere misundelig bliver de næste stakkels rumrejsende, der besøger denne planet.