Romancelvania
KÆRLIGHED VED FØRSTE BID? Sæt tænderne i Romancelvania, et mørkt og komisk genremix, der kombinerer action og kæk romantik i et fuldstændig absurd og uforglemmeligt eventyr. Efter at have fået knust sit hjerte har Drac hængt med hovedet i århundreder, men nu kastes den surmulende vampyr ud i et dating-realityshow for monstre, hvor manden med leen er vært! Udforsk Transsylvaniens farlige landskab, mens du dræber absurde skurke og søger efter et passende parti blandt de mange monstre. Kan du finde kærlighed ved første bid, eller må du bide i det sure æble? BLIV FORELSKET I ET MONSTER Opdag monstrenes menneskelige side, mens du forfører, bliver venner med eller eliminerer 12 overnaturlige deltagere, der alle vækkes til live med komplet stemmeskuespil. Når du tager dine forhold til næste niveau, udvikler du din egen styrke, dine evner og meget mere. DRAMA I DEN BEDSTE SENDETID Det er ikke et ægte realityshow, før der er drama! Find sammen, eller slå op – vi dømmer ikke! Bliv hovedperson i en medrivende historie, der er spækket med dialog og valgmuligheder. Vælg din kropstype og stemme, og tag de afgørende beslutninger i din helt egen fortælling. UDFORSK ... TRANSSYLVANIEN? Besøg de frodige Smashmounds, gyderne i Booty Bay og alt derimellem. Udforsk en uforudsigelig og sammenhængende verden, der er fyldt med hemmelige steder til den perfekte date, tossede skurke, bosskampe og monstre, som du kan rekruttere. STIL DIN BLODTØRST Engang var Drac en glorværdig vampyr, men efter at have mistet sine kræfter er det nu op til dig at blive blodsuger med stort b. Bekæmp skurke med ikoniske våben, elementangreb, flagermus og tilmed Medusas "headouken!" for at løbe med sejren i dette platformspil.