Robozarro
Fysikkaos i 2D! Robozarro er et 2D-actionspil, der følger fysikkens love. De to robotter, B0-3 og 0-Ramatron, tager på en storslået mission i udkanten, underverdenen og op på tagtopperne af Mech Angeles for at afsløre mysteriet om Dr. Zarros forsvinding.