Rivenaar's Grove
Høst ingredienser til trylledrikke for at bevise dit værd som lærling hos en dygtig tryllekunstner! Rivenaar's Grove er et top-down fantasy-eventyr inspireret af et skubbepuslespil. Den hurtige lille lærling kan kun bevæge sig i lige linjer fra den ene kant af marken til den anden. Det er op til dig at finde ud af, hvordan du kan bruge disse smidige bevægelser til at samle afgrøder så hurtigt og effektivt som muligt. Når hvert felt er ryddet, kan du gå videre til det næste, og der er 50 niveauer i alt! Efterhånden som du kommer videre, kommer der nye fælder, forhindringer og portaler, som gør det endnu sværere at høste. For yderligere at bevise dit værd kan du forsøge dig med udfordringstilstande, hvor du har begrænsede bevægelser og tidsgrænser. Kan eleven virkelig blive mesteren?