Rise Eterna War
Rise Eterna War fortæller den blodige historie om Arthbane, en mægtig general, der ledte den sidste kamp for at genvinde sit hjemland Ars Rare fra udenlandske invasionsstyrker. Spil som Arthbane, 10 år før begivenhederne i Rise Eterna, og før dine loyale soldater an i et desperat forsøg på at generobre hovedstaden Gaiacus. Led Arthbanes kampagne mod den athrakiske besættelseshær, og afvej strategi og ressourcer for at besejre snedige fjendtlige generaler. Rekrutter op til 16 enheder, besøg Chuckwagon for at fodre dine tropper, saml 11 legendariske helte - både nye og tilbagevendende favoritter - til at kommandere i kamp, og kæmp dig gennem mere end 40 missioner i et forsøg på at drive invasionen tilbage. Med vægt på et kombineret gameplay blander Rise Eterna War realtidsstrategi, kortsætmekanik og ressourceforvaltning innovativt sammen. Fordyb dig i en dramatisk, karakterdrevet forhistorie, der afslører de indre dæmoner hos en kompleks antihelt, der sørger over sit folks skæbne. Oplev forløberen for en sagnomspunden modstandsbevægelse gennem flere timers mørk og følelsesladet historiefortælling.