Rememoried
Rememoried er et uafhængigt videospil, et virtuelt sted, hvor erindringer ændres til drømme, og den eneste udvej er at glemme, hvilket bliver en mekanisme for at gå videre til drømmenes næste lag. Det grundlæggende elementet i spillet er evnen til at glemme. Nogle elementer i omgivelser ændres, når spilleren vender væk eller forlader, og de bliver ikke kun en vejviser, men også selve måde, hvordan spilleren går, flyver og falder. At finde vejen til højere niveauer er et spørgsmål om agtpågivenhed og intuition, som belønnes med at komme videre.