Recompile
Dette atmosfæriske, Metroidvania-inspirerede hackingeventyr lader dig tage kontrol over et semi-intelligent-program, der kæmper mod sletning. I Mainframens vidtstrakte 3D-verden tilbyder Recompile en intens kamp, snævert 3D-platformspil, superdrevne evner og en miljømæssig logikbaseret hacking-mekanik.