Q-YO Blaster
Det er et horisontalt Shoot ’Em Up-spil med sære karakterer, underlige fjender, kugler, mange kugler, og mange eksplosioner. Træd ind i denne miniatureverden og stop truslen. Nyd uforskammetheden med våben, særlige kræfter og hjælp fra mystiske væsner. Q-YO Blaster har et fedt 2D-miljø med detaljerede scenarier i pixelart, varierede fjender, scener, kræfter, forbedringer og meget mere!