PUCKOFF: RELOADED
PUCKOFF: RELOADED er den seneste og bedste version af det (berygtede) spil PUCKOFF, der tidligere kun var tilgængeligt til computere. Træd ind i en verden af reglerløs hockey som total nybegynder, og arbejd på dine færdigheder og din attitude for at møde den mytiske terrorist Dominator. Byg dit hold af tidligere spillere og legender, mens du lærer forskellige spillestile for at besejre et væld af farverige figurer fra hele verden. Slå dig sammen med den altid muntre Sarah, den bedste ølliga-målmand Eddie og den altid gnavne træner, der aldrig har set det hele. Så grib dine skøjter og SLÅ PÅ!