Psyvariar 3
HISTORIEN OM PSYVARIAR 3 Psyvariar 3 foregår mange år efter begivenhederne i Psyvariar 2. Efter ETA's fald erklærede en gruppe Psyvariarere, at Jorden ikke kunne forlades, da den var for værdifuld. De svor at generobre den og bosætte sig på den igen, og GUIS skulle genopstå fra asken og fortsætte sin oprindelige mission. Der går årtier. Jordkolonien trives. Men så … et signal. Fremmed. Ukendt. I det øjeblik Gluon-partikler bliver opdaget, spreder frygten sig som ild. Himlen formørkes af en velkendt rædsel - Jorden er under belejring igen. Det er tid til, at en ny generation af Psyvariarere tager kampen op … og redder menneskeheden. INDHOLD OG FUNKTIONER - Syv spilbare karakterer med unikke skudtyper, buzz- og bombemekanik og pointsystemer. Gæstekarakter: Cotton fra Cotton-serien kan spilles i sin helhed med sit eget skib og sine egne evner - Forbedret Buzz-system, der belønner dygtig afværgelse af kugler med pointboosts og skjoldkæder - Den karakteristiske rullemekanik er opdateret til moderne controllere, mens det originale Arcade "vrik"-input er bevaret for at give ekstra fordele og flydende bevægelser. - Neutrino- og skjoldsystem, der giver adgang til skjolde, hastigheds-boosts og forbedrede våben ved at buzze og skyde - Strategiske bombevarianter, der inkluderer korte og lange typer med forskellige effekter alt efter den anvendte karakter - Flere spiltilstande: Arkade, Fiks, Mission (49 korte udfordringer), Karavane, Endeløs og Øvelse - Dynamisk valg af sværhedsgrad, der låser op for sværere ruter og eksklusive bosskampe baseret på præstation - Syv særskilte områder og bosser med forskellige angrebsmønstre alt efter sværhedsgrad - Arkade-perfekt intensitet, hvor den intense action med høj risiko og stor belønning er bevaret, alt det, som serien er kendt for - Neo-retro 3D-æstetik inspireret af tidlige Psyvariar-spil MERE OM PSYVARIAR Født i 2000 med lanceringen af det originale Psyvariar: Medium Unit i japanske arkader, har Psyvariar-serien siden da sat sit præg gennem årene. Psyvariar 3 er den længe ventede efterfølger til den roste vertikale Shoot 'em Up-serie. Psyvariar 3 er designet med dyb respekt for serien af folk, der holder af genren, og er resultatet af et samarbejde mellem Banana Bytes (Sophstar), Red Art Games og Red Art Studios med godkendelse fra IP-indehaveren SUCCESS. Det bygger på franchisens karakteristiske "buzz"-mekanik, mens det introducerer nye karakterer, forbedrede betjeningsfunktioner og en række forskellige spiltilstande. Med sine syv unikke piloter, der hver især har forskellige evner og pointsystemer, er det også tro mod sine arkade-rødder, samtidig med, at det har forbedret genspilningsværdi og tilgængelighed for moderne spillere.