Project Neon
I den golde fremtid i 2042 balancerer Jorden på randen af økologisk kollaps som følge af ubønhørlige klimaforandringer. Det eneste håb er en visionær, der vendte Jorden ryggen for at starte forfra på Mars, væmmet ved menneskehedens negativitet og det økonomiske forræderi mod hans projekter. 'Project Neon' er din tophemmelige mission: Naviger gennem det forræderiske kosmos, og hent eneboeren tilbage fra hans fæstning på Mars – uden at gøre ham fortræd – for at redde vores døende planet. Han har afskærmet Mars med et uigennemtrængeligt skjold, forankret i forsvarsværker på fire naboplaneter. Hver planet bevogtes af glubske fjender og frygtindgydende bosser, der holder skjoldet i gang. Din opgave: Nedbryd dette interplanetariske forsvar, planet for planet, i et shoot 'em up med alt på spil. Med intens 16-bit action, der leder tankerne hen på de japanske arkadeskydespils storhedstid, lover 'Project Neon' en fængslende udfordring. Er du klar til den ultimative shmup-udfordring – og til at redde Jorden?