Post Trauma
Post Trauma er en moderne fortolkning af horrorgenrens klassikere. Efterhånden som du bevæger dig dybere ind i det ukendte, skal du afsløre mysterierne og finde skjulte sandheder i de ukendte omgivelser, mens du forsøger at holde dig i live. Du vil afsløre en skrækindjagende, forskruet virkelighed, der hele tiden skifter form, efterhånden som historien udfolder sig. Kæmp eller flygt? I Post Trauma spiller du rollen som Roman (Togo Igawa), en plaget togfører, der vågner i en surreel dimension efter et forfærdeligt panikanfald. Roman er fanget mellem skrækindjagende arkitektur og mareridtsagtige rædsler, og du må vælge, om han skal forsvare sig med forskellige våben eller liste sig forbi farerne. En ny verden fuld af rædsler, der hylder klassikerne Post Trauma er inspireret af genrens mesterværker og blander fastlåste kameravinkler med storslået grafik i Unreal Engine 5, som skaber en foruroligende, men velkendt, horroroplevelse. Bedst som du tror, at du har fundet svarene, trækker de mareridtsagtige omgivelser tæppet væk under dine spørgsmål, mens du begiver dig ind i det ukendte for at konfrontere din største frygt. Kan du finde vejen hjem? Hvis du vil overleve i denne grusomme verden, skal du sammenstykke et fortsat mysterie på tværs af flere steder, der tilsyneladende er uden sammenhæng. Undersøg omgivelserne omhyggeligt for at finde spor og redskaber på overraskende steder, der vil hjælpe dig med at komme videre. Efterhånden som du finder spor og løser hovedbrud, får du gradvist mere at vide om, hvor du er, og hvordan du kan flygte ved hjælp af en blanding af tålmodighed og snilde. Og måske får du endda også brug for pen og papir. Bygget og vakt til live af talenter i verdensklasse Indtalte stemmer gennem hele spillet (Togo Igawa, Autumn Ivy, Hyoie O’Grady) samt et fængende ambient lydlandskab, der løftes af den hypnotiserende musik af Nicolas Gasparini (Myuu) – Post Trauma er skabt som en hyldest til genrens klassikere med inspiration fra moderne spil. Hensigten er at skabe en særlig, uforglemmelig horroroplevelse ud fra passion og talent.