Ponpu
Gør dig klar til at få sved på panden i dette hektiske multiplayer-spil! Ponpu blander klassisk gameplay med en ny, vanvittig spilstyring; altsammen i en af de lækreste stilarter nogensinde! Som budbringer for universets almægtige skaber - Duck-God - skal du kæmpe med dine søskende i en episk rejse for at redde verden fra ødelæggelse! Når du er færdig med at redde verden kan du prøve en hektisk omgang multiplayer i et udvalg af vilde spiltilstande med op til fire spillere. Bomber kastet!