Police Chase (Xbox One Edition)
I Police Chase er det ren rutine at deltage i spændende missioner, køre store biler og bekæmpe kriminalitet! Uanset om det gælder parkerings- eller fartbøder eller farlige terrorister og andre forbrydelser, så er der kun én ting som tæller i dit arbejde: Skabe tryghed og orden! Mød mistænkte, jag forbrydere og håndter tidskritiske missioner. En spændende historie og en stor, åben spilverden som kræver mod, evner og hurtige reflekser! I Police Chase afhænger det hele af dig!