PO'ed: Definitive Edition
PO'ed udkom oprindeligt i 1995 og er et adrenalinpumpende rumskydespil i første person med gameplay-elementer, der er inspireret af generationens kraftcentre DOOM og QUAKE. PO'ed: Definitive Edition pifter det klassiske skydespil fra 1995 op med opdateret grafik, kantudjævning, øget billedhastighed og omdefinerede kontroller og op til 4K 120 FPS-ydeevne. BLIV IKKE BARE VRED, BLIV PO'ED! Dit skib er blevet overrendt af rumvæsner. Dine våbenbrødre er blevet udslettet, og din soufflé er ødelagt! Hvad gør du så? Grib din jetpack og dit raketrør og steg de røvhuller! PO'ed indeholder 16 af de ondeste, skøreste og mest uattraktive monstre i galaksen. Stenkastende trolde, plasmaskydende robotter, kæmpeflagermus ... og omvandrende numser! Kig ikke nu, men de leder alle efter noget at spise. Kunne det være dig? PO'ed løfter actionspil i første person til nye højder! Flyv gennem 25 spektakulære 3D-miljøer, mens du kæmper mod ondskabsfulde rumvæsner. Vælg mellem et enormt arsenal af våben, bl.a. Power Drill og Meat Seeker. Forbered dig på dit livs mest actionfyldte, tempofyldte, adrenalinpumpende og uendeligt retningsbestemte 3D-spiloplevelse!