Pinstripe
Spil som Teddy, en forhenværende præst i en troskrise, og rejs gennem det frosne efterliv på jagt efter din treårige datter, Bo, og hendes perverse bortfører. Afdæk de mørke hemmeligheder om Teddys fortid og konfrontér hans luskede og dæmoniske ærkefjende, Mr. Pinstripe. Tag med på et følelsesladet eventyr igennem efterlivet, som blander humor og gys i en mindeværdig oplevelse. Udforsk seks bjergtagende niveauer i Helvede og brug din slangebøsse til at kæmpe dig forbi bizarre bæster og interessante hovedbrud. Hyg dig med familiens kæledyr, George, og opsnus spor, mens du lytter til et medrivende og unikt soundtrack skrevet af spillets skaber. Opklar mysteriet om Teddy og Bos død, vakt til live af professionelle skuespillere og gæsteoptrædener af kendte.