Pineview Drive
Der ligger et gammelt forladt palæ for enden af Pineview Drive. En urolig mand står ved døren og kigger ud over ejendommen. 20 år siden havde han besøgt denne ejendom med sin kone Linda. Under deres ophold forsvandt konen sporløst – hendes mystiske forsvinden er stadig uløst. De ildevarslende legender, som spøger her, er nu blevet gjort tilkende. Historierne fortæller, at der er ingen, der har været i stand til at udholde mere end 30 dage på palæet, siden Lindas forsvinden. Du skal stå ansigt til ansigt med en kraft, som er større end du nogensinde kunne forestillet dig, og du er nødt til at konfrontere det onde, som indhyller dette kryptiske palæ. For at løse mysteriet om Lindas forsvinden og løfte sløret for den foruroligende historie, er der ikke tid til overs.