Persona Collection
Persona Collection indeholder Persona 5 Royal, Persona 4 Golden og Persona 3 Portable. Persona 5 Royal Tag masken på, og slut dig til Phantom Thieves of Hearts, når de udfører store tyverier, infiltrerer korrupte personers sind og får dem til at ændre deres levevis! Forbered dig på at opleve et prisbelønnet rollespil med den endelig version af Persona 5 Royal, som byder på et overflødighedshorn af downloadindhold! Spillets hovedperson har en mærkelig drøm efter at være blevet tvunget til at skifte gymnasie i Tokyo. "Du er i sandhed skæbnens gidsel. Undergangen venter dig i en nær fremtid." Med truslen om "rehabilitering" hængende over hovedet må vores hovedperson iklæde sig Phantom Thief-masken for at redde sine venner fra et forskruet begær. Persona 4 Golden Bliv hængende her på kanalen – nu er der Midnight Channel Det anerkendte Persona 4 Golden byder på uforglemmelig eventyr, meningsfulde bånd og hjertevarme oplevelser i fællesskab med venner. Man siger, at din sjælefælle viser sig, hvis du stirrer ind i fjernsynet på et regnvejrsaften ... Dette mystiske rygte spreder sig hurtigt i den lille landsby Inaba, som vores hovedperson netop er flyttet til, i samme øjeblik som en række mystiske mord finder sted. Da hovedpersonen og hans hold søger efter sandheden, åbner de en dør ind til en anden verden. Persona 3 Portable Den mørke time er oprunden Kort efter at være flyttet til Gekkoukan High School oplever vores hovedperson "den mørke time." Byen omsluttes af en mystisk stilhed, mennesker forvandles til uhyggelige kister, og overjordiske monstre, ved navn skygger, hærger. I det øjeblik vores hovedperson bliver angrebet af en skygge, og alt håb synes ude, begynder hjertet at banke, og deres Persona vækkes.