Persephone
Den komplette udgave af Pershone er nu tilgængelig! Mere end 100 niveauer i 10 kapitler. De fulde 3 historier om Pershone, Demeter og Hades, og meget mere at opdage! Persephone er et puslespil, der udforsker den følgende spørgsmål: Hvad hvis døden er ikke afslutningen, men nøglen til at løse gåder? Hvor, hvornår og hvordan vælger du at dø for fremskridt? Oplev over 100 puslespil fordelt på 10 forskellige miljøer, hver med deres unikke mekanik. Transporter til dette univers beriget med fantastisk grafik og fængende musik.