Pepper Grinder
Pepper Grinder er et actionfyldt pirateventyr med Pepper i hovedrollen, en søfarende sjæl med en passion for guldgravning, og Grinder, hendes superstærke boremaskine. Skibbruden og berøvet sin skat må Pepper bruge sit trofaste våben for at få det tilbage, som de drilske Narlings har stjålet. Bevæbnet med Grinder graver Pepper sig gennem terræn og vand, styrer maskiner og pulveriserer alle fjender, der står i vejen for at hun at kan få sin forsvundne formue tilbage - med renter! Men at nå dertil er dog ikke så simpelt, da mystiske væsener begynder at dukke op fra skyggerne ... Barskt gameplay Bevæg dig gennem en farverigt animeret verden med præcise bevægelser, væskeboring og spændende hop. Spændende boring Grav dig vej gennem verden med Grinder, og find nye borehoveder for at skabe endnu mere kaos og løse smarte gåder. Behersk og indsaml Saml ædelstene og andre rigdomme gennem hele dit eventyr, og indløs dem i butikker for at styrke Pepper, åbne nye stier på verdenskortet og få samlermærker til din samlermærkebog.