Pecaminosa - A Deadly Hand
Pecaminosa - A Deadly Hand blander charmen ved pixelkunst og mekanikken ved et actionrollespil med atmosfæren fra film noir. Du har ikke set og spillet noget lignende. Afhør mistænkte, udforsk en by domineret af kriminalitet og synd, og tøv aldrig med at bruge dine næver og pistoler. Det er hårde tider i en meget hård by. Tilpas din karakters udseende og udstyr, og få den til at udvikle sig gennem L.I.F.E.-systemet, der fordeler erfaringspoint på fire forskellige parametre: Held, intelligens, styrke og udholdenhed. Spil blackjack for at tjene ekstra penge, besøg spiritusbutikken, socialiser med afskummet, besøg politistationen og bordellet, ud over andre steder, der er genskabt med stor grafisk detaljerigdom ... og stol ikke på nogen. Der er en kugle med dit navn på, og den er ivrig efter at møde dig. HISTORIE Velkommen til Pecaminosa, en grænseby mellem USA og Mexico, hvor hasardspil, korruption og kriminalitet hersker i de støvede gader. Et hjem for alle dem, der lever uden for loven ... og for vores hovedperson, John Souza, en tidligere kriminalbetjent, en mand, der gennemlevede bedre tider, før han fandt trøst på bunden af flasken. John ville aldrig have troet, at hans næste job ville blive udført af et spøgelse. Charlies "Two Angels"-spøgelse viser sig for ham med en opgave: at fange sine tidligere medarbejdere for at opnå forløsning for deres synder og kunne passere gennem himlens porte. At jage de levende for at bringe fred til de døde.