PC Building Simulator 2
Start din egen pc\-virksomhed med Career Mode, og lær, hvordan man bygger og reparerer pc'er. Opgrader dit værksted, og få nye værktøjer og nyt udstyr, hver gang du stiger i niveau. Tjen penge, og gør lidt ekstra for dine kunder, og nyd synet af de positive anmeldelser. Slip kreativiteten løs i Free Build Mode. Vælg mellem mere end 1200 komponenter, så du kan planlægge og bygge en toptunet pc. Installer opgraderet vandkøling, overclock din CPU og GPU, og juster RAM\-timingen, så ydeevnen får ekstra turbo. Brug 3DMark\- og Cinebench\-benchmarks til at teste og optimere dit design. Tilføj RGB\-belysning med sekvenser, sprøjtemaling og klistermærker, og lav din helt egen unikke pc. Tilpas dit værksted med nye vægge, gulve, plakater og møbler, og lav dit helt eget fristed til at bygge pc'er. Gå mere i dybden med dine builds med realistisk hardware\- og softwaresimulation. Optimer nedkølingen ved hjælp af Fan Control\-appen og et varmekamera, hold øje med strømforbruget med Power Monitor, og tilføj specialbyggede vandblokke på GPU'er, CPU'er, RAM\-blokke og motherboards.