PAYDAY 3: Syntax Error Heist
Payday-banden er på udkig efter at afslutte løse ender, der har at gøre med den mystiske gruppe, der forsøgte at få dem dræbt. De har fundet planer på en super moderne drone i Patricia Sharkes skjulte filer, og følger nu ledetrådene direkte til Scry Digitals datacenter på kanten af Ryan Park i NYC.