Pathfinder: Kingmaker - Definitive Edition
Pathfinder: Kingmaker – Definitive Edition er det ultimative solo-RPG, baseret på den anmelderroste Pathfinder-serie. Sammen med din gruppe kan du udforske og sejre i Golarions stjålne lande, en verden, der er rig på historie, mysterier og konflikter med kampe, der kan være i realtid eller turbaserede. Definitive Edition indeholder grundspillet, nye funktioner og 6 DLC'er.