Path of Exile
Optjen altødelæggende færdigheder og værdifulde ting, efterhånden som du kæmper dig gennem det mørke kontinent kaldet Wraeclast. Path of Exile, der er kendt for uovertruffen tilpasning af figurerne, er et prisbelønnet online RPG-actionspil skabt af hardcoregamere til hardcoregamere.