P1: Anchor Light
Træd indenfor i det overdådige fyrtårn; en opulent facade, der gemmer på en ildevarslende hemmelighed. Dets fyr, der en gang var et pålideligt pejlemærke, truer nu med at slippe usigelig rædsler løs i verden. Din mission er klar: Identificér de anomalier, der hele tiden dukker op, og forsøg at sætte en stopper for dem. Men de hvileløse væsner derfra vil kæmpe imod, deres desperate hvisken vil lyde gennem gangene, og deres mørke sandheder vil længes efter lyttende øren. Kan du sætte en stopper for lyset, før dets galskab fortærrer alt? Fyrnået kalder Gør dig klar til en oplevelse fyldt med anomalier, som du ikke har set lige før. Gå på opdagelse i et særligt fyrtårn, hvor der er hemmeligheder bag hvert ekstravagante hjørne, og hvor hvert rum lokker dig til at afdække sandheden. Her er lys og mørke mere end blot visuelle effekter; de er spillets åndedrag, der i lige mængder indgyder ærefrygt og rædsel. Ekkoer i mørket Forbered dig på et særligt udvalgt spektrum af anomalier, der alle sætter sit tydelige aftryk på dit sind. Fra små forvrængninger, der tester din hukommelse, til scener, du ville ønske, du kunne glemme, sidder hvert øjeblik fast ... nogen med en kuldegysning, andre med et smil. Spilbalancen er blevet finjusteret, så hver gennemspilning er frisk, fængende og lige præcis forskruet nok. Tavs dræber Når musikken stopper, bør du gøre lige så. "Rødt lys, grønt lys"-mekanikken skruer op for spændingen, så når musikken stopper, kan hver bevægelse blive din sidste. Frys, lyt, og bed til, at den ikke finder dig En stige til galskab Lås op for sværhedsgrader, der gør det kendte til det frygtede. Tror du, du kender gulvplanet? "Nightmare"-sværhedsgraden udfordrer den tankegang. Kun de spillere, der har studeret hvert hjørne og hver korridor, kan overleve fyrtårnet, når det er værst. En hvisken fra fortiden Dette fyrtårn gemmer på en fortid, der desperat forpester virkeligheden omkring det. Bag dets smukke arkitektur ligger der noget, der er helt ... forkert ... men hvad? Spredt rundt om i tårnet ligger disketter, der hver afslører et lille billede af tankerne hos dem, der en gang levede ... og måske døde ... bag tårnets mure. Deres minder giver et vigtigt indblik i de rædsler, du møder. Opsøg dem, før de opsøger dig! Der er ingen undvej fra det, der venter indenfor ...