Open Country
Du er i den vilde natur nu! Med din veludstyrede rygsæk og ladte riffel er du klar til at lægge bylivet bag dig. Sørg for at få slået lejr og tændt et bål, inden solen går ned... ulvene og bjørnene er sultne, og du ligner en velsmagende snack. Skovfogeden har brug for vejledning fra en trænet friluftsmand, og Gary ved Snowridge Lodge kan virkelig bruge noget mere jagtbytte til at få ham gennem de hårde måneder. Er du klar til udfordringen, når du skal forsøge at overleve i Open Country? - Jag, fisk, gå på opdagelse, og overlev, mens du overkommer elementerne og de barske omgivelser. - Pak dit udstyr og grej: Hvert område på kortet er smukt og farligt på sin egen måde. Vær forsigtig! Dyrene er ikke specielt begejstrede over at få gæster, så du må hellere have din rygsæk og ATV indenfor rækkevidde konstant. - Gary og de lokale vil give dig masser af opgaver, som holder dig beskæftiget, og måske støder du endda på en firbenet ven på din vej. - Stig i niveau: Bedre våben, bedre udstyr og bedre køretøjer. Fortjener du titlen som friluftsmester?