One More Dungeon
Du er en eventyrlysten person uden navn, og dit job er at nå det sidste level dybt nede i det underjordiske fængsel, og ødelægge de kors, som djævles styrker bruger, når de invaderer jorden. Brug håndvåben, magisk personale og antikke kulturgenstande til at sprænge dig vej gennem mængden af fjender, som lever i flere dele af spillet. Nøglefeatures: * Blanding af FPS og Rougelike-spil * Handlingsbestemte levels * 30+ typer af fjender og 80+ genstande. * Parallelunivers med manuelt skabte lokationer. * Et Fornuft level kan reduceres ved at bruge de i spillet erobrede kulturgenstand. * Spilletilpasning i form af modifikatorer, som kan justeres inden der spilles, så spillet tilpasses dine valg.