Once Upon a Jester
Bedste venner Sok og Jester udtænker en fræk plan om at stjæle den Kongelige Diamant! For at fuldføre deres mesterplan skal de starte et improteater og overgå alle andre optrædener – inklusive deres rivaler Hofnar & Bok. Kun ved at blive det bedste show i kongeriget bliver de inviteret til den Kongelige Teaterspektakel på det Kongelige Palads, hvor kongen gemmer sin dyrebare juvel. De drager ud på et storslået eventyr gennem et fantasirige, møder en masse skøre karakterer, opfører improviserede forestillinger og synger af hjertens lyst. Undervejs opdager de utilsigtet friheden og glæden ved musicalteater. Vil de ændre deres skurkagtige veje eller gøre hvad som helst for at blive rige? Omfavn din kreative frihed: Ingen shows er ens! Det er dine valg, der bestemmer, hvordan du imponerer dit publikum! Bliv venner med tossede karakterer: Mød og bliv ven med en masse skæve figurer – alle med fuld stemmeskuespil! En venlig wendigo, et træ på jagt efter sine rødder og en klat pesto, for blot at nævne nogle. Dyk ned i en farverig fantasiverden: Det er altid eventyrtid i håndlavede steder som den hyggelige Dorp Town, de mystiske Woudwoods og den radiofikserede Stad City. Nyd de indie-toner: Et originalt soundtrack, skrevet og opført af spillets skabere, vil sætte sig fast i dit hoved!