O.W.L Projekt
Vejled en ung skabnings dristige flugt, mens du pusler dig vej gennem isometriske landskaber! Gør dig klar til et gådefuldt og udfordrende eventyr med O.W.L Projekt, et 3D isometrisk puslespil, der vil teste din hjerne og logiske evner. Ved at kontrollere Elysion, en ung skabning skabt i et mystisk eksperiment, vil du stå over for de gådefulde Watchers på en rejse for at undslippe og afsløre hemmeligheder. Bevæbnet med den kraftfulde Sanctum Staff kan Elysion flytte genstande og overvinde forhindringer, hvilket giver en unik og medrivende spiloplevelse. Udfordr dig selv gennem 50 omhyggeligt designede niveauer, mens du manipulerer blokke, trækker platforme, opdager hemmelige passager og klatrer på stiger i roterende dioramaer, med nye mekanikker introduceret, efterhånden som sværhedsgraden gradvist stiger!