Nova-111
Styr dit trofaste skib gennem mystiske og fremmede planeter i dette originale sci-fi eventyr. Din mission: at få styr på rumtiden og opsøge forskerne, som gik tabt efter universets største eksperiment. Kun hjulpet af din trofaste (omend noget sandwich-besatte) guide, skal du reparere det tidsmæssige vortex! Løs hjernevridende opgaver og kast dig ud i i strategiske kampe mod bizarre, astrobiologiske væsner i en skævt miljø, hvor den turbaserede verden og realtid kolliderer. Som du kæmper dig gennem tre forskellige verdener, skal du beskytte dig selv ved at få nye egenskaber og opgradere moduler til dit skib, men husk, at dit største våben er selve VIDENSKABEN!