Not Not 2 - A Brain Challenge
NOT NOT 2 - En hjerneudfordring der roder med dit hoved og får dig til at tvivle på din intelligens. Læs instruktionerne skrevet på terningen og løb i den rigtige retning. Pas på tidsbegrænsningen og lad ikke hjernen blive narret! Funktioner: - Oplev nye spiltilstande og mange niveauer, der udfordrer din hjerne på forskellige måder - Forbedr dine hjerneevner hver dag med den daglige og ugentlige udfordring, og nå toppen af ranglisten! - Eksklusiv multiplayer versus-tilstand for op til 4 spillere! Del hjerneudfordringen i NORMAL, SVÆR eller EKSTREM sværhedsgrad - Klassisk tilstand: Hvert niveau øger sværhedsgraden med nye instruktioner - Udfordringstilstand: Nå den bedste score i en bundløs afgrund af fortvivlelse! - Lås op for unikke skins og tilpas din oplevelse - MÅL dine fremskridt med statistikpanelet og sammenlign med dine venner! - Farveblind-tilgængelighedstilstand - Helt ny grafik Denne vildledende mester har til formål at knuse din hjernes evne til at tænke klart. Kan din klare den?