NORCO
NORCO er et gotisk adventurespil, der fører dig ind i Louisianas sumpe blandt faldefærdige forstæder og mosbeklædte fabrikskomplekser. Din bror, Blake, er forsvundet efter jeres mors død. I et forsøg på at finde ham slår du dig sammen med en sikkerhedsandroide på flugt, mens I begiver jer ind blandt raffinaderier, butikscentre og kloakker i New Orleans. Lad dig opsluge af det bizarre og uhyggelige South Louisiana NORCO's maleriske og filmiske pixel-stil vækker fremtidens verden til live i de amerikanske sydstater, hvor sumplandet er ved at blive udraderet af de labyrintiske olieraffinaderier. Inspirationen er hentet fra virkelighedens Norco i Louisiana og andre områder i Greater New Orleans. Lad dig opsluge af det stemningsfulde lyddesign skabt af fmAura og baseret på location-optagelser samt det energiske postindustrielle soundtrack af Gewgawly I. Opklar et mysterie i en verden, der er hjemsøgt af fortiden og truet af fremtiden. Det begynder som en eftersøgning på din forsvundne bror, men udvikler sig hurtigt til et mysterie på tværs af generationer. Grænserne mellem frelse, hukommelse, teknologi og natur smelter sammen i en unik fortælling, der er inspireret af gotisk sydstatslitteratur, krimier samt klassiske og moderne adventurespil. Gå på opdagelse i et fascinerende persongalleri med dybe baggrundshistorier og komplekse motivationer. En kaotisk bayou-pirat, en drikfældig detektiv, en sikkerhedsandroide på flugt og din barndoms abebamse er nogle af de farverige figurer, der hjælper dig gennem en usikker verden i opløsning. Løs hovedbrud, kæmp dig forbi korporationernes sikkerhedsvagter, og infiltrér en influencer-kult, der har besat et forladt storcenter i udkanten af New Orleans.