Nocturnal
Evige flammes beskytter ... find ud af, hvad der skete med dine brødre, og befri øen fra den mørke skygge. En mystisk tåge har lagt sig over øen, og jagter dig nådesløst. Begiv dig ind i den for at finde dens udspring og bringe lyset tilbage. Tag kampen op mod de udfordrende og varierede fjender, der blokerer din vej mod målet. Du kan spille med speedrun-indstillinger for at forbedre din tid og præstation.