Nocturnal Visitors
En helt almindelig aften i november er Jamie vidne til en overnaturlig hændelse. Kort derefter bliver han transporteret til Aliorbis, en mystisk alternativ version af jorden, hvor magi og videnskab findes side om side i næsten perfekt harmoni. Det er stedet, hvor alle de legender, vi kender, skabes. Der finder Jamie ud af, at han er det, man kalder en "gæst", én, som kan krydse barrieren mellem sin egen verden og Aliorbis. Han bliver hurtigt en del af SEEK, en organisation, der efterforsker forbrydelser, som er truer begge verdener. Via sine eventyr med SEEK bliver Jamie langsomt bekendt med organisationens mørke og forkvaklede fortid, der er fuld af korruption og kaos. Han begynder lidt efter lidt at spekulere på, om han nu også befinder sig på den rigtige side i denne historie. Spil Jamie og andre karakterer med unikke personligheder og baggrunde, udforsk overjordiske og detaljerede scenarier, løs hovedbrud, og efterforsk blodige gerningssteder. Indeholder: * Spil Jamie og fem andre karakterer med unikke personligheder, baggrunde og synsvinkler. * Udforsk adskillige overjordiske og detaljerede scenarier. * Efterforsk blodige gerningssteder, og led efter spor. * Oplev en omhyggeligt skabt historie, der vil opsluge dig. * Løs sagen!