Ninja Shodown
Hver ninja er sig selv nærmest i den ultimative kamp om jadesværdet! Kæmp alene, slå dig sammen med andre, eller kæmp mod dine venner i de brutale arena-baserede kampe, hvor kun de stærke vinder, og de svage betaler den ultimative pris: død og vanære! Året er 199X, og verden er på randen af den totale undergang. Det mystiske jadesværd er blevet stjålet! Dets kraft er udslettende! Hvis det ender i de forkerte hænder, er menneskeheden fortabt! Og derfor begiver Viper-klanen, jadesværdets svorne beskyttere, sig ud på deres mest farlige mission nogensinde: Find sværdet uanset omkostningerne! Brug katanasværd, kastesjerner, bomber, maskingeværer, haglgeværer, bazookaer og meget mere, når du kæmper dig igennem en masse forskellige omgivelser for at blive den ultimative ninja og opfylde Viper-klanens ældgamle løfte.