Neverout
Du bliver låst inde i et rum, og du får ikke lov til at undslippe. Overlever du? Slipper du nogensinde ud? Dit eneste valg er at finde vej til det næste rum – men pas på, der venter mange fælder forude. Timevis af hovedbrud med mere end 60 underskønne baner. Neverout er et mystisk hovedbrudsspil. Det anbringer dig i et lille, klaustrofobisk værelse med kun en enkelt udgang og en unik mekanisme, så hver eneste væg kan blive et gulv. Pas på tunge ting, store pigge og risikoen for at få stød.