NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 2
NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 2 er en tour de force over alt det fede fra Naruto. Spillet er bemærkelsesværdigt tro mod anime-universet og tager spillerne gennem Shippuden-historien med nye kampsystemer, der giver et bedre gameplay. Spillerne skal vælge de rigtige ledsagere som hjælp, så de sammen kan bruge Team Special Techniques til at nedlægge modstanderne. Ultimate Ninja STORM 2 er blevet omarbejdet til HD.