Narita Boy
Opdag mysterierne bag Techno-sword, og kryds klinger med de korrupte og anløbne Stallions. Red verden! Flashback til 80‹erne. The Creator, sin tids geni, skaber en videospilkonsol ved navn Narita One, hvis flagskib er et spil, der hedder Narita Boy. Narita Boy bliver et kæmpehit! Eksemplarer af kassetten bliver revet væk fra butikshylderne over hele verden. Indenfor for få uger er Narita Boy det bedst sælgende videospil nogensinde, og kritikerne roser dets power-fantasy og brug af Techno-sword, samt den helt originale rejse, som spillere sendes ud på. Imens forbindes den digitale verden med virkeligheden i den binære kode. Him er tilbage og har slettet The Creators hukommelse. Overvågningsprogrammet Motherboard og hendes agenter har aktiveret Narita Boy-protokollen. Stallions er på vej, og Digital Kingdom har brug for en helt. Spillet Bliv symfonisk i Narita Boy! Et radikalt action-eventyr som legendarisk pixelhelt, der er fanget som et fjernt ekko i Digital Kingdom. Opdag mysterierne bag Techno-sword, og kryds klinger med de korrupte og anløbne Stallions. Red verden! Pixel-perfektionist – Et The shining-eksempel på en perfektionist i arbejde. Oplev billeder fra en retroæra vækket til live af håndtegnede animationer. Udforsk Digital Kingdoms mysterier– Drag op, ned, til venstre og til højre for at opdage de mørkeste dybder af ødelagte binære kode i denne uendelige historie*. Giv Trichroma maksimum - Udstyret med det eneste våben, der kan besejre Stallion-truslen, skal du gribe Techo-sword og stikke det dybt ind i dine fjenders digitale hjerter. Lad ikke dette empire strike back, men vær en sand blade runner. Diehard-fjender – Mød fjender, som du kun kender fra dine mørkeste feberdrømme! Efterlad bosser med ordentlige bytes - Konfrontér tonsvis af totalt radikale og utrolige bosser. Bliv terminatoraf bosser og overvind den dødbringende Crab, DragonBot, Black Rainbow og meget mere! Lyden af retro-tider - Mærk friske synth-bølger skylle ind over dig, når du rejser igennem Digital Kingdom. Med beats, der sparker dig tilbage til fremtiden. *der er en slutning på historien.