Murder Mystery Machine
Mord, forsvindinger, sammensværgelser... Velkommen til efterforskningsbureauet District Crime Agency (DCA). På sin første dag hos DCA bliver den unge og uerfarne Cassandra Clarke sat sammen med en modvillig udbrændt detektiv, Nate Huston, for at efterforske mordet på en prominent politiker. Alle beviser peger mod et mislykket røveri, men de to detektiver bliver snart viklet ind i en række komplekse sammenhængende forbrydelser, som er alt andet end nogen nem sag. Funktioner: Udforsk detaljerede gerningssteder med flere dimensioner, og se det fra flere synsvinkler for at afdække nye spor. Forhør mistænkte i området og find selvmodsigelser i beviser for at afsløre dem. Kan du skelne mellem, hvad der er falske spor, og hvad der er vigtigt for sagen? Saml beviser fra gerningsstederne, forhør af de mistænkte og retsmedicinske resultater. Det er op til dig at holde orden på din arbejdsplads, så du ikke overser noget og kan finde de rigtige hvem, hvad og hvorfor. Nyd en rig og fordybende historie inspireret af film noir, skrevet af film- og tv-folk fra det BAFTA-vindende produktionsselskab Blazing Griffin. Med komplekse karakterer og mørke, opslugende omgivelser kan du forvente det uventede, når retfærdighedens vægtskåle tipper den ene eller anden vej.