Spawn
Al Simmons, engang den amerikanske regerings bedste soldat og mest effektive snigmorder, blev henrettet uden nåde af hans egne mænd. Han opstod fra asken af hans egen grav i en ugudelig aftale med mørkets kræfter, Simmons genfødes som et væsen fra helvedes dybder. En Hellspawn. Nu kastes han ind i Mortal Kombat-verdenen, hvor han vil kæmpe for sin overlegenhed mod alle kombattanter.