Moonglow Bay
Med Canadas østlige kystlinje som bagtæppe inviterer Moonglow Bay dig med ind i en følelsesladet historie i 1980’erne i et beroligende, livsbekræftende fiske-RPG. Overtag rollen som en uprøvet fisker, der drives af din elskede partners sidste ønske, mens du håndterer prøvelserne i en by på fallittens rand. Uanset om du udfordrer havet alene eller sammen med en ven i lokal hop-ind-hop-ud-co-op kan du glæde dig til at tilberede dagens fangst og sælge smagfulde opskrifter for at opgradere din butik, dit udstyr og din fiskebåd. Ved at kombinere legesyg voxel-grafik med et storslået soundtrack skabt af Lena Raine bliver din rejse opdelt i flere forskellige historiegrene, som byder på en fuldt beboet by, du skal navigere igennem, og muligheden for episke møder med Moonglows meget omtalte, mystiske monstre. Kun udstyret med din dagbog og trofaste stang begiver du dig til havets fjerneste egne - lige fra isklædte gletsjere til dampende gejsere. Behersk kunsten at kaste net ud, sætte fælder og fiske gennem isen, mens du registrerer de 151 arter og udforsker det alsidige, lokale dyreliv, samtidig med at du afdækker de skjulte hemmeligheder i Moonglow Bay.